Personliga smycken i silver

Jag tillverkar personliga smycken i silver förhand i min egen smedja på Orust.
Smedjan ligger i ett litet kustsamhälle – Ellös.
Mina smycken tillverkas i liten skala och varje beställning tillverkas direkt till dig. På så vis är det enkelt för dig att skapa ditt eget unika smycke. Helt enkelt genom att utgå från min design och lägg till eller dra bort något.
Eller varför inte skissa fram något eget som jag sedan förverkligar i silvret, på så vis blir det personliga smycken i silver!
Varje smycke blir unikt och jag vill att det ska synas att det ligger kärlek och själ i smycket.

Så beställer du dina personliga smycken i silver

Jag skiljer på de produkter som ligger i webbutiken och de som jag kallar för special designat.
Smyckena som redan har en klar design beställer du genom webbutiken och special designat beställs via mail.

Mina special beställningar skapar jag efter din beställning och jag tar kontakt med dig när den är klar.
Jag vill att du ska känna dig nöjd med din beställning innan du betalar, därför betalar du efter att vi haft vår dialog.
När jag mottagit betalningen skickar jag smycket eller hämtar i min butik.
Du kan alltid välja spårbart paket eller vanligt porto enligt pris.

Även smyckena i webbutiken tillverkar jag efter beställning, därför är leveranstiden 1-3 veckor (vid högtryck längre).
Är det ett smycke som finns i lager skickar jag det naturligtvis omgående.

Alla priser i webbutiken är inklusive moms.

Länk säljs separat om inget annat framgår av produktbeskrivningen.

När smycket är klart godkänner du ordern och betalar. Du betalar smidigast med Swish till mitt företagskonto som du får numret till i bekräftelsemailet.
Har du inte swish fungerar banköverföring eller BIC.
Är du företag och önskar faktura löser jag givetvis det. Skicka ett mail bara.

Du får Swish-nummer i bekräftelsemailet.

Ångerrätt

Specialbeställda smycken godkända av kund samt personliga smycken med namn och dylikt omfattas inte av ångerrätten.

Standardprodukter kan returneras inom sju dagar, kunden står då för portokostnaden

Reklamationer

Skulle produkten vara skadad eller felaktig reklamerar du den genom att kontakta oss och komma överens om hanteringen. Vi åtgärdar fel utan kostnad för kunden.

Reklamation på grund av felaktig hantering eller skötsel bekostas av kunden.
Läs skötselråden.

Friskrivning
Reserverar mig för eventuella felskrivningar